Har ni hört att…

De flesta av er kanske har koll på mig på Facebook också, så då är det här ingen nyhet alls,  men saken är den att jag änteligen har skaffat mig en hemsida. Det tog sin tid men nu är den på plats. Syftet med hemsidan är att vara en presentation av mig och mina bilder, som ett skyltfönster, för den nyfikne och eventuellt hugade spekulanten. På så vis kan jag också låta bloggen vara just en blogg. Och bloggen kommer att vara kvar. Precis som Facebook-sidan och bilderna på Flickr.

Vad mer är nytt? Jo, i och med hemsidan såg jag till att skaffa mig en snyggare e-postadress. Den är nu info@fotografhildingsson.se. Men vill man hemskt gärna så får man fortsätta skicka mail till den gamla adressen 🙂

Var hittar man nu den där Hildingsson på nätet? Jo, håll i hatten för här kommer länkar:

fotografhildingsson.se

Fotograf Hildingsson på Facebook

Mina bilder på Flickr

Vi hörs. Och syns!

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

