99 936…

Detta är alltså antalet visningar av mina bilder. Det är ju ingen dålig siffra hur man än väljer att se på det, men skall det bli 100 000 någon gång eller? Kanske går det fort eller så stannar det här och inte blev fler. Snopet, sa Bull.

Men om jag lägger in etiketter som ”Nude” och liknande, då kanske trafiken går igång ordentligt. Fast ändå inte tror jag; risken är stor att läsaren blir oerhört besviken när det enda nakna som dyker upp är ett båtskrov, några löv och en brygga som inte hade haft något emot en färgöverstrykning.

Och apropå 100 000; enligt WordPress var mitt förra inlägg det hundrade i ordningen! Det är ju fantastiskt och måste firas med… vad finns hemma? Äsch, det får bli att kontemplera över arbetsveckan som kommer. I morgon blir det mellankrigstiden och så stå till svars för elevernas låga resultat på provet…

Vi hörs i alla fall. 🙂

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

