When in … Fortuna

Även om vårt sommarviste inte ligger långt från havet kan det vara praktiskt att ta bilen om man vill fotografera just där och har grejer att kånka på. Väl i det rätt tjusiga Fortuna slogs jag av den synbarliga frånvaron av parkeringsplatser. En hundägare i området fick ge mig upplysning och svaret, med viss omskrivning, att de boende faktiskt inte var så intresserade av utsocknes bilar.
Nå, sådant får väl inte verka nedslående på vår hjälte, som glatt körde en liten omväg, samtidigt som han konstaterade att han nog hade varit framme om han lämnat bilen hemma…
Men väl på plats visade det sig att omvägen varit lyckosam. Till slut var jag faktiskt bara i utkanten av Fortuna så vidare utforskning får bli en senare uppgift.
Nå, den strandbit jag höll mig till innehöll många trevliga motiv och om ett tag kan jag lägga upp några bilder här. Tills dess blir det en mobilbild 😉

Vi hörs!

image

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

