50 000? Redan?

Okej, jag pratar bara om antal views på mina bilder på Flickr, inget annat. Men icke desto mindre är det ett faktum. Med några undantag kröp det långsamt uppåt, men tack vare en länk till en FBK:s-grupp, blev det plötsligt fart och vips var jag till och med över 50 000.
Det är visserligen bara en siffra, precis som att fylla 40 (eller 50 som storebrorsan gjort nyligen; grattis så här också!), och kan ju bero på många orsaker, bland annat hur många bilder man lagt upp. Med ändå! 50 000. Smaka på den siffran. Det tänker iallafall jag göra 🙂

Vi hörs!

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

