Den gäckande Kite Boarden…

Till helgen var det tänkt att jag skulle besöka Stockholms KiteBoardcenter när de var vid Dalarö, och så blev det också. Fast bara nästan.

Hur går det ihop? Jo, lördagen tillbringade jag med familjen (märkligt nog, men fantastiskt trevligt, tillsammans med några bekanta) men på söndagen styrde bilen, lite sent och på vinst och förlust, för det var inte helt bekräftat var de höll hus.

Väl på plats var de flesta dock redan klara med sin åkning och kvar fanns dels några till synes nybörjare, några kanotister och windsurfingåkare, och så några tappra från ovan nämnda center. Och förutom frånvaron av pigga åkare som ville bli förevigade, saknades också vatten…

Vad som hänt med vattenståndet vet jag inte, men känslan var lite av ebb vid den franska atlantkusten (okej, jag överdriver…). Det gjorde ju bland annat att det var synnerligen svårt att komma nära bryggan där jag befann mig…

Nå, nästa gång får jag hoppas på lite mer tur i att befinna mig på samma tidpunkt som åkarna.

Tills dess: vi hörs!

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

