Valborg, Nytorps gärde och några band…

Valborg blev som väntat rätt kall. Men trevlig var det och förutom en stor (och rökig; kameror kan ta åt sig röklukt 😦 ) eld fanns några band som stod för underhållningen. Här är några bilder där jag försöker mig på rockfotograferandets svåra konst.

Nå, det jag tänkte mest på var väl ljuset; hur använda blixten utan att ”döda” känslan helt? Även om det färgade strålkastarljuset lyste (sorry) med sin frånvaro, är det en komplicerad historia det där att kombinera befintligt ljus med blixtens.

Oavsett detta; så här blev resultatet och ”Tungsten” hörde av sig och ville använda några bilder på sin FB-sida, så gå dit och ”Gilla” vetja 🙂

Fler bilder finner du här!

Vi hörs!BildBildBild

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

