Regn, Rom och motiv

Egentligen kan man väl invända mot rubriken: kommer inte alltid Italien först i en uppräkning? Och jag är böjd att hålla med. Det ÄR i sanning ett fantastiskt land, med motiv så många och fantastiska, att det faktum att jag har nackspärr, måste ses som ett gudsbevis (dvs att Gud driver med mig) då man hela tiden ser något i ögonvrån så jag måste vrida runt huvudet så det både låter och känns härligt.
Men, det är något annat som är allestädes närvarande, och det är detta regn, som alla som känner mig, vet att jag håller av så mycket … Regnet gör det faktiskt lite krångligare att fotografera och sådant är alltid tråkigt.
Annars följer jag snällt med Håkan under dagarna och låter honom bestämma, men imorgon eftermiddag, skall jag få köra loss lite, har han lovat. Men det återstår att se.
Vi hörs!

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

