I det sprittande vårvintervädret

image

Men här lyser det vädret med sin frånvaro. Dock är det ganska mysigt ändå, med några få skridskoåkare, desto fler fiskare och mängder med småfåglar som sjunger vårens lov.
Det gör jag också för jag måste erkänna att den här väderleken utmanar ens motivsökande.
Vädret ser ju ut som alla misstänker: inte en kontrast så långt ögat når (nästan).
Men skam den som ger sig: lite mer kaffe och några fler motiv innan influensan tar ut sin rätt och kallar in en igen.
Kanske ett filmklipp skulle fungera bra? Jag provar.

Vi hörs!

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Bild | Det här inlägget postades i Is, Snö, Vitbalans. Bokmärk permalänken.

Kommentera

