Statistik och blommor

Ibland ljuger rubriker. Som den här. Låt mig förklara: klatschiga rubriker säljer, se bara på löpsedlarna, och det tricket tänkte jag ta efter när jag därför körde den oslagbara kombon statistik och blommor. Men det blir inga blommor! Däremot kommer det bilder vilken dag som helst (bilderna är klara, men de får vänta en dag eller två).

Nu till statistiken. Min Flickrsida är nu (21.55 på tisdagskvällen) uppe i 39 941 tittar! Inte illa, eller? Nu är det visserligen tittar och inte tittare, men ändå? Nu undrar jag vilken dag och vilken bild som blir den 40 000 titten. Bloggen ligger på blygsamma 1178 tittar…

Nå, åter till tv och denna tärande saknaden efter jobbet, men det är inte så många timmar kvar… jo, det är det visst det; jag jobbar ju hemifrån imorgon 😦

Ja ja. vi hörs!

ps. hur skall jag fira titt nummer 40 000?

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

