Modefotograf?

Nja, det är väl tveksamt. Som att jag skulle kalla mig fågelfotograf om jag fotat en fågel… Men, så här ligger det till: under vistelsen på Gran Canaria var det en kväll modevisning och jag tog några bilder. Men, håll i er, de bilder man ser från modevisningar visar sig ha liiite bättre ljus och andra förutsättningar än jag hade, så de bilderna kommer inte att hamna i något glassigt modemagasin…

Men, oavsett resultat, var en av modellerna nyfiken på bilderna (och det är hon som ligger bakom de 21 besöken på bloggen idag) och nu hörde hon av sig, och det föranleder detta inlägg. Och här finns bilderna.

Nästa gång (?) det blir modevisning, får jag vara lite bättre förberedd ;)…

Tack för mig så länge.

Vi hörs!

IMG_8723

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

