Kite Board; med bilder!

Så, nu är det dags för lite bilder från Kite Board i Dalarö. Det är en sport jag aldrig testat men som verkar rolig, om än rätt jobbig för hela kroppen. Så såg det i alla fall ut för en annan som stod och tittade på (och frööööös; när jag lämnade hemmet blåste det inget utan var snarast rätt trevlig temperatur).

Förutom temperaturen, som var utmärkt för den som klätt sig väl eller höll till i vattnet (mot slutet gjorde jag åkarbrasor och armhävningar för att hålla värmen när åkarna var längst bort från mig), var det utmanande och roligt att fotografera och jag gör gärna om det. Då skall jag ha med mig ett längre tele så det blir lite schyssta närbilder. Dock, det objektiv jag hade med är så pass bra att man klarar av att förstora emellanåt.

Är någon intresserad av bilder, hör av er så kan vi prata priser.

Vi hörs! (med bättre kläder)

Och här finns det fler bilder.

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Kite Board, Sport och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Kite Board; med bilder!

  1. Anonym skriver:

    Vilka fina bilder, ser fram emot nästa gång du kommer & fotar.
    Hoppas på lite mer vind då.

Kommentera

