Uppdraget (nästan) slutfört!

Så var fotograferandet över. Hur det känns? Härligt, omtumlande och rätt slutkörd faktiskt…
Vädret visade sig bli nästan för bra (säg den som är nöjd någon gång…) början på själva festen kunde inte få en bättre inramning.
Att vara inne i kyrkan och invänta ingångsmusiken är, även för en som redan är gift, nervöst och spänt.
Att då hålla tankarna på bländare, blixtinställningen och att inte trilla i onödan, hjälper till att skingra tankarna och att fokusera varför man är där.
Drygt tusen bilder senare kan jag konstatera: 1. tryckte jag av lite för många bilder?, och 2. jag har att göra…
Nå, det är ändå ett kärt göromål och det tar sin början strax.
Jag avslutar med att tacka brudparet för förtroendet och så får jag önska lycka till.
Tack och hej så länge.

Posted from WordPress for Android

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Bröllop. Bokmärk permalänken.

Kommentera

