Kan du inte skriva något om kampsport då?

Jo  men visst kan jag väl det. Efter mängder av läsarönskemål faller jag till föga…

Skämt åsido, jag tror att jag inte skall uttala mig för mycket om sporten; det kan andra bättre. Själv fuskade jag lite i Tae Kwon Do för … många år sedan och hade en tämligen hårdfotad arbetskollega som spöa… förlåt, tränade upp mig, efter bästa förmåga.

På nationaldagen befann jag mig med familj bland annat på ”Medis” och där hade man uppvisningar i Aikido och Kung Fu (minns inte varianten dock).

Håll till godo!

Fler bilder hittar du här.

Om Fotograf Hildingsson

Lärare, småbarnspappa och fotograf Jag har i många år varit intresserad av fotografi men äntligen bestämt mig för att satsa lite mer.
Det här inlägget postades i Kampsport, Sport, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

